torsdag 1 juni 2017

Månadsbokslut maj 2017

Jaha, så var ännu en månad förbi och försvunnen. Jag hinner inte med. Jag hinner verkligen inte med. Jag har inte läst särskilt mycket, Ulysses får mig att somna så jag läser annat i stället. Jag vet att jag borde ge upp, låta mig nöja med den där gången då jag läste den på svenska men jag vill inte, inte än.

Och inte bloggar jag heller. Jag skriver någon enstaka recension och knappt det. Jag hoppas att jag ska få lust att skriva någonting, energi att skriva någonting. Kanske.

I maj läste jag ut fem böcker och av dem var

enochenhalv skrivna av män
en översatt till svenska från engelska
en översatt till svenska från något annat språk
en biografi
en nästanbiografi
en barn/ungdomsbok
en spänningsroman
en lånad på biblioteket
en omläsning
ett manus
ett recensionsexemplar från förlag

Inga kommentarer: