söndag 23 mars 2014

Men vad gör jag egentligen?

Ja, inte ägnar jag mig åt någon synlig vård av blogg i alla fall, med ett par futtiga inlägg i veckan och då företrädesvis en recension och en Tematrio. Men just nu snabbläser jag i alla fall några Maria Lang ned gemensamt tema inför lördagens Maria Lang-dag hos Fiktiviteter; klockan 12.00 kan ni läsa mitt bidrag här.

Därtill har jag med någon sorts dödsförakt intervjuat en aktuell svensk författare och försöker få lite ordning på det inspelade materialet. Planen är att jag ska vara klar i mitten av veckan men jag törs inte lova något.

2 kommentarer:

marcusbiblioteket sa...

Men vad roligt! Kommer du lägga upp som ljudfil eller text? Ser mycket fram emot detta.

Jag känner igen mig i bloggtorkskänslan. Hjälp vad trist det är när man måste prioritera bort bloggandet..

Saga sa...

Jag har lovat att inte lägga upp ljudfilen; den är enormt pladdrig, eftersom orutinerade jag pratar alldeles för mycket...