onsdag 1 mars 2017

Månadsbokslut februari 2017

Märkligt nog fortsatte årsbokslutet en bra bit in i februari i min ekonomiska verklighet, vilket gjort mig mer än lovligt förvirrad tidsmässigt. Och lika förvånad som för en månad sedan är jag över att tiden gått så fort. Läst har jag i alla fall, och lyckats recensera några böcker, om än långt ifrån alla.

Och så har jag till sist sorterat ut ännu mer av min gamla kurslitteratur ur bokhylorna för att få plats med böcker som jag nog hellre ser tar upp utrymmet än Options, Futures and Other Derivatives, eller Valuation, eller Marketing Management... Jag har inte öppnat dem på över femton år så vad ska jag ha dem till?

Jag läste ut sju böcker och av dem var

tre skrivna av män
fyra på engelska
två fackböcker
två tänkta för ungomar
tre lånade på biblioteket
ett recensionsexemplar från förlag

Inga kommentarer: