onsdag 25 april 2012

Inte kunna välja

Jag har läst ett par romaner av Jodi Picoult och gillat dem, även om jag inte har tyckt att de varit fantastiska, och tänkte att det kunde vara dags för en till. Så när jag idag var på mitt nästnäst närmaste bibliotek (jag bor ganska off men har två bibliotek inom promenadavstånd och så detta som jag kan promenera till eller från, både och blir lite för långt, även om jag har gjort det) gick jag till He-sektionen och fann inte en, inte två, utan fem-sex stycken och då kunde jag inte välja. Jag stod och höll i dem och hade inte de mest lockande varit enormt skrymmande inbunda volymer hade det kanske varit lättare men nu gick jag därifrån utan att låna något alls.

1 kommentar:

BokMamma sa...

Jag har aldrig läst något av Picoult. Borde kanske göra det.

Jag har en utmaning till dig på min blogg om du har lust att hänga på.