söndag 3 mars 2013

Bokslut februari 2013

Jag trodde att jag skulle klara mig undan den fruktade vabruari men med tre dagar kvar av månaden slog febern till där hemma. Och då resorna till och kontoret är min bästa lästid hann jag inte läsa ut den åttonde boken för månaden, trots att den är väldigt kort. Det blev alltså sju utlästa böcker och av dem var:

tre på engelska
en översatt till svenska
två och en halv skrivna av män
tre lånade på biblioteket
en en ungdomsbok
en en biografi

Det blev en ganska bra blandning av böcker där ingenting var dåligt men ingenting heller kändes jublande fantastiskt. Samtidigt känns det där sista ganska orättvist, med tanke på att jag fortfarande verkligen ser fram emot att läsa sista delen i de två triologierna och trivdes väldigt bra i The House at Riverton.

Inga kommentarer: